پرینتر سه بعدی/ماشین آلات/قطعات مکانیکی والکترونیکی

شرکت برنانوآوران پویاتولیدکننده دستگاه های صنعتی و ارائه کننده وتامین کننده قطعات مکانیکی،الکتریکی،الکترونیکی و مواد مصرفی

پرینتر سه بعدی/ماشین آلات/قطعات مکانیکی والکترونیکی

شرکت برنانوآوران پویاتولیدکننده دستگاه های صنعتی و ارائه کننده وتامین کننده قطعات مکانیکی،الکتریکی،الکترونیکی و مواد مصرفی

پرینتر سه‌ بعدی دایان K۳۶S


پرینتر سه بعدی دایان K۳۶S دارای بدنه فلزی است و حجم بسیار خوبی از پرینت را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول دارای قابلیت نصب ماژول حکاکی لیزر است که می توانید با استفاده از آن هنگام طراحی و ساخت از این ماژول نیز استفاده نمایید.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)پرینتر سه‌ بعدی دایان K۳۶S



پرینتر سه‌ بعدی دایان k۳۶m


پرینتر سه‌ بعدی دایان k۳۶m یکی از قدرتمندترین و پر فروش ترین محصولات شرکت برنا است که حجم پرینت بزرگی دارد و از تجهیزات بال اسکرو، استپر موتور گیربکس دار، سنسور کالیبراسیون اتوماتیک صفحه ساخت و غیره بهره می برد و از همین موضوع باعث افزایش دقت پرینت و عمر مفید دستگاه می گردد. مشابه تمامی دستگاه های تولیدی شرکت برنا در این دستگاه نیز می توان از ماژول حکاکی لیزر جهت حکاکی روی سطوح مختلف استفاده نمود.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)پرینتر سه‌ بعدی دایان k۳۶m



پرینتر سه‌ بعدی K۱۸۵P


پرینتر سه بعدی دایان K۱۸۵P بزرگترین محصول تولیدی شرکت برنا است که برای پرینت سه بعدی قطعات بزرگ و طولانی مدت  طراحی و ساخته شده است. در این دستگاه، از کنترلر ۳,۲ اینچ ۳۲ بیتی ، سیستم حرکتی ریل و واگن، بال اسکرو، سیستم حرکتی CoreXY، سنسور کالیبراسون اتوماتیک و غیره استفاده شده است. بدنه و یا فریم این دستگاه تمام فلزی بوده و دارای استند مخصوص به همراه چرخ های قفل شونده است تا جابجایی آن به راحتی انجام شود. در این دستگاه نیز مشابه تمامی دستگاه های تولیدی شرکت برنا می توان جهت حکاکی لیزر روس سطوح استفاده نمود.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)پرینتر سه‌ بعدی K۱۸۵P



پرینتر سه‌ بعدی دایان K۱۲S


استفاده از بدنه یکپارچه فلزی با پوشش رنگ الکترو استاتیک پودری و بدون استفاده از پیچ و مهره باعث کاهش ارتعاشات تجهیزات متحرک پرینتر سه بعدی و در نتیجه افزایش کیفیت نهایی قطعه پرینت سه بعدی شده می شود. در ساخت بدنه فلزی پرینتر سه بعدی دایان K۱۲S از ورقه آهن با ضخامت ۱,۵ میلیمتر استفاده شده است.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید) پرینتر سه‌ بعدی دایان K۱۲S



پرینتر سه بعدی k۱۲b ؛ طراحی بی نظیر و منحصر به فرد


پرینتر سه بعدی دایان K۱۲B یکی از محصولات پایه شرکت برنا است که دارای حجم پرینت متوسط است. این محصول تمامی نیازهای کاربرانی که قصد چاپ سه بعدی قطعات متوسط را دارند برآورده می نماید. اندازه این دستگاه به گونه ای است که به راحتی قابل جابجایی است. استفاده از بدنه تمام فلزی در این محصول باعث شده است تا دقت پرینت این دستگاه بطور چشمگیری افزایش یابد. لازم به ذکر است که با اضافه نمودن یک عدد ماژول حکاکی و یا لیزر می توان از این دستگاه جهت حکاکی استفاده نمود.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید) پرینتر سه بعدی k۱۲b



پرینتر سه‌ بعدی مدل دایان K۱۲T-S


پرینتر سه‌ بعدی دایان مدل k۱۲t-s، پرینتر سه بعدی با تکنولوژی FDM می باشد که با استفاده از آن می توانید مدلهای سه بعدی را با دقت و جزئیات ریز پرینت نموده و استفاده نمائید. این پرینتر سه بعدی سبک و قابل حمل است.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)پرینتر سه‌ بعدی مدل دایان K۱۲T-S



پرینتر سه‌ بعدی دایان k۱۲t



پرینتر سه‌ بعدی دایان K۱۲T از سری محصولات تولیدی شرکت برنا با امکانات متوسط است که دارای حجم پرینتی به اندازه ۱۲۰۰۰ سانتیمتر مکعب است. این پرینتر سه بعدی دارای بدنه تمام فلزی بوده  و از دقت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. استفاده از سیستم حرکتی ریل و واگن در این دستگاه باعث گردیده است تا عمر مفید آن بطور چشمگیری افزایش یافته و همچنین دقت پرینت بهبود یابد. با نصب ماژول لیزر و یا حکاکی به این دستگاه می توان از آن جهت حکاکی نیز استفاده نمود.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید) پرینتر سه‌ بعدی دایان k۱۲t


پایه نگهدارنده فن هیت سینک E۳D مدل V۵


پایه نگهدارنده فن هیت سینک  E۳Dمدل V۵ قطعه ای پلاستیکی جهت اتصال فن خنک کننده سایز ۳*۳ سانتیمتر است که به صورت کشویی بر روی هیت سینک نصب می شود.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)پایه نگهدارنده فن هیت سینک E۳D مدل V۵



درایور استپر موتور DRV۸۸۲۵ اورجینال



درایور استپر موتور یکی از بهترین درایورهای مورد استفاده در راه اندازی استپر موتورها است که کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف بخصوص رباتیک، پرینترهای سه بعدی و دستگاه های سی ان سی دارد. استفاده از این درایور بسیار آسان است و به راحتی می توان آن را بر روی بردهای مختلف مونتاژ نموده و استفاده نمود. توجه داشته باشید که این محصول شامل تعویض و یا مرجوع نمی باشد.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)درایور استپر موتور DRV۸۸۲۵ اورجینال


فن خنک کننده هیت سینک E۳D مدل V۵ همراه با پایه نگهدارنده


فن خنک کننده هیت سینک E۳D مدل V۵ همراه با پایه نگهدارنده قطعه ای جهت خنک کردن هیت سینک و یا مجموعه اکسترودر E۳D مدل V۵ است که به صورت کشویی بر روی هیت سینک نصب می شود. اندازه این فن ۳*۳ سانتیمتر و ضخامت آن ۷ میلیمتر است و همراه با پایه پلاستیکی مخصوص ارائه می شود. توجه داشته باشید که این محصول شامل تعویض و یا مرجوع نمی باشد.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید) فن خنک کننده هیت سینک E۳D 



برد آردوینو مگا ۲۵۶۰


برد آردوینو یا Arduino Mega یکی از بردهای اوپن سورس است که کاربردهای بسیار زیادی در طراحی و ساخت پروژه های مختلفی دارد. این بردها به طور معمول برای ایجاد سیستم های تعاملی در حوزه الکترونیک، رباتیک، پرینترهای سه بعدی و غیره استفاده نمایید.


توضیحات و مشخصات فنی


رابط اس دی کارت پرینتر سه بعدی مدل MKS


رابط اس دی کارت قطعه ای الکترونیکی است که از آن جهت جابجا نمودن محل قرارگیری درگاه ورودی اس دی کارت دستگاه های پرینتر سه بعدی با کنترلر و یا نمایشگر لمسی و تمام رنگی مدل MKS استفاده می شود. یک سمت این رابط به صورت سوکتی و سر دیگر آن مجهز به درگاه ورودی اس دی کارت است. توجه داشته باشید که این محصول شامل تعویض و یا مرجوع نمی باشد.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)رابط اس دی کارت پرینتر سه بعدی مدل MKS



کوپلینگ آبی آلومینیومی



کوپلینگ آبی تمام فلزی یکی از قطعات مکانیکی است که به شکل یک استوانه است که دو سوراخ بر روی آن وجود دارد و وظیفه آن انتقال قدرت و حرکت چرخشی است. این محصول به دلیل نوع رنگ ان به کوپلینگ آبی هم معروف است. سوراخ یک سمت این کوپلینگ آلومینویمی ۵ میلیمتر و سمت دیگر ۸ میلیمتر است و معمولاً در پرینترهای سه بعدی از آن استفاده می شود.


توضیحات و مشخصات فنی


کلیک کنید(کوپلینگ آبی آلومینیومی)


سیلیکون قالبگیری شفاف مدل RTV/۲ ۴۴۲۵


سیلیکون قالبگیری در تهیه قالب‌های صنعتی،نیمه‌صنعتی وخانگی است.سیلیکون‌ها را می‌توان به سه دسته سیلیکون پزشکی،سیلیکون خوراکی وسیلیکون معمولی(قالبگیری) تقسیم کرد.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید) سیلیکون قالبگیری شفاف



فیلتر و یا نویز گیر EMI


فیلتر تداخل الکترومغناطیسی

فیلتر EMI برای ورودی برق دستگاه های الکترونیکی

ماژول الکتریکی برای فیلتر نویزهای موجود در برق ورودی دستگاه


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)فیلتر و یا نویز گیر EMI



مهره لید اسکرو ۸ میلیمتری گام ۸


لید اسکرو ۸ میلیمتری گام ۸ مدول حرکتی دستگاه پرینترسه بعدی

کاربرد : جهت تبدیل حرکت چرخشی به حرکت رفت و برگشت

نوع دندانه : مستطیلی

قطر مهره : ۸mm

گام دنده :۸mm


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)مهره لید اسکرو ۸ میلیمتری گام ۸



هیت بد پرینتر سه بعدی مدل MK۲A - پی سی بی مدل دلتا به قطر ۲۲۰ میلیمتر


هیت بد پرینتر سه بعدی یکی از قطعات اصلی پرینترهای سه بعدی است که مدل سه بعدی بر روی آن پرینت می شود و دارای گرم کنی جهت گرم نمودن صفحه ساخت و افزایش چسبندگی لایه اول پرینت سه بعدی به صفحه ساخت است. این هیت بد پرینتر سه بعدی قابل استفاده در دو ولتاژ ۱۲ ولت و ۲۴ ولت است و اندازه قطر آن ۲۲۰ میلیمتر است و از پی سی بی به ضخامت ۲ میلیمتر ساخته شده است. توجه داشته باشید که این محصول شامل تعویض و یا مرجوع نمی باشد.


توضیحات و مشخصات فنی


(کلیک کنید)هیت بد پرینتر سه بعدی مدل MK۲A