پرینتر سه بعدی/ماشین آلات/قطعات مکانیکی والکترونیکی

شرکت برنانوآوران پویاتولیدکننده دستگاه های صنعتی و ارائه کننده وتامین کننده قطعات مکانیکی،الکتریکی،الکترونیکی و مواد مصرفی

پرینتر سه بعدی/ماشین آلات/قطعات مکانیکی والکترونیکی

شرکت برنانوآوران پویاتولیدکننده دستگاه های صنعتی و ارائه کننده وتامین کننده قطعات مکانیکی،الکتریکی،الکترونیکی و مواد مصرفی

ساپورت شفت مدل SHF۸

ساپورت شفت مدل SHF۸ یکی از انواع ساپورت های شفت و یا نگهدارنده شفت است که کاربرد بسیار زیادی در انواع دستگاه های صنعتی با سیستم شفت و بلبرینگ خطی مانند دستگاه های سی ان سی و پرینترهای سه بعدی دارد. متداولترین ماده استفاده شده در ساخت ساپورت شفت  فلز آلومینیوم است. ساپورت شفت مدل SHF۸ از جنس آلومینیوم است و مناسب شفت های هارد و هارد کروم با قطر ۸ میلیمتر است.

 

کار اصلی این قطعه نگه داری و حفظ شفت در جای خود و جلوگیری از حرکت شفت می باشد. در حقیقت در اکثر مدولهای حرکتی با سیستم شفت از این قطعه استفاده می شود. این محصول از جنس آلومینیوم بوده و دارای پایداری بسیار خوبی است.
ساپورت شفت

نصب آسان و کاربری راحت

استفاده از نگهدارنده شفت نیاز به دانش خاصی نمی باشد و هر کاربری می تواند از آن در ساخت دستگاه استفاده نماید. این نوع ساپورتهای شفت مدل SHF دارای دو عدد سوراخ هستند که به کمک آنها می توان آن را بر روی دستگاه مونتاژ نمود.
ساپورت شفت

نقد و بررسی اجمالی ساپورت شفت

ساپورت شفت مدل SHF۸ برای اتصال شفت به بدنه مورد استفاده قرار میگیرد. برخلاف بلبرینگ های خطی که به صورت خطی بر روی شفت حرکت می کنند، ساپورت شفت برای ثابت نگه داشتن شفت در جای خود به کار برده می شود. این ساپورت شفت ها نیازی به پیچ و مهره جداگانه جهت ثابت نمودن شفت بر روی نگهدارنده ندارند، چرا که یک پیچ برای نگه داشتن شفت در نوک آن قرار داده شده است و با باز و بسته کردن آن، فک های نگهدارنده باز و بسته شده و می توان شفت را جاگذاری نموده و ثابت نمود.

 

SHF - Dimentions

 

 

 

لازم به ذکر می شود که ساپورت شفت حتما می بایست متناسب با اندازه شفت مورد استفاده باشد و در غیر این صورت احتمال خطا در مونتاژ وجود خواهد داشت.

این محصول به عنوان پایه نگهدارنده و تکیه گاه شفت در انواع دستگاه ها مانند دستگاه های سی ان سی و پرینترهای سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد و محل قرارگیری آن در سیستم می تواند بر اساس طراحی متغیر باشد ولی معمولاً از این قطعه در دو سر شفت استفاده می شود. این قطعات به آسانی و با استفاده از دو عدد پیچ مونتاژ  استفاده می شوند و نیازی به سوراخ کاری اضافی نمی ‌باشد.

ساپورت شفت مدل SHF۸ جهت شفت ۸ میلیمتر می باشد ولی از آن می توان برای شفت های سایز بزرگتر نیز استفاده نمود به شرط که سر شفت ماشین کاری شده و به قطر ۸ میلیمتر در آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه بکارگیری و نصب نگهدارنده های شفت می توانید با کارشناسان فنی فروشگاه برنا پارت تماس حاصل نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد