پرینتر سه بعدی/ماشین آلات/قطعات مکانیکی والکترونیکی

شرکت برنانوآوران پویاتولیدکننده دستگاه های صنعتی و ارائه کننده وتامین کننده قطعات مکانیکی،الکتریکی،الکترونیکی و مواد مصرفی

پرینتر سه بعدی/ماشین آلات/قطعات مکانیکی والکترونیکی

شرکت برنانوآوران پویاتولیدکننده دستگاه های صنعتی و ارائه کننده وتامین کننده قطعات مکانیکی،الکتریکی،الکترونیکی و مواد مصرفی

شفت هارد کروم قطر ۱۶ میلیمتر


شفت هارد کروم قطر ۱۶

شفت هارد کروم و یا شفت راهنما با قطر ۱۶ میلیمتر

قطعه ای با مقاومت سایشی بالا و مقاوم در برابر رطوبت

شفت هارد کروم قطر ۱۶ به دلیل استفاده از کروم در آبکاری سطح آن دارای مقاومت سایشی بالایی است و همچنین در برابر رطوبت محیط دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهد شد. بنابراین می توان از آن ها در محیط های مختلفی استفاده کرد.
شفت هارد کروم
شفت هارد کروم قطر ۱۶

کاهش اصطکاک و افزایش دقت شفت هارد کروم قطر ۱۶

شفت هارد کروم قطر ۱۶ به دلیل عملیات سنگ زنی در طول پروسه تولید آنها، دارای سطح بسیار صاف و صیقلی هستند و این موضوع باعث می شود تا اصطکاک کاهش یافته و دقت حرمتی افزایش یابد.
شفت راهنما و یا شفت هارد کروم
شفت هارد کروم قطر ۱۶

نقد و بررسی اجمالی میل راهنما و یا شفت هارد کروم قطر ۱۶

راهنماهای خطی که از آنها جهت ایجاد حرکت خطی در طول محور استفاده می شود در دستگاه های بسیار زیادی مانند پرینتر سه بعدی، دستگاه های سی ان سی، اتوماسیون صنعتی و دستگاه های بسته بندی و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این راهنماهای خطی  باید بسیار دقیق و سنگ خورده و صیقلی باشند تا مدولهای حرکتی، بلبرینگ های خطی و یا بلوک های خطی بتوانند با کمترین میزان اصطکاک و بدون سایش و به راحتی روی آنها حرکت کنند. به همین دلیل سطح این نوع شفت ها نقش به سزایی در میزان عمر و همچنین میزان دقت حرکتی دستگاه دارند.

شفت هارد کروم
شفت هارد کروم قطر ۱۶

همانطور که می دانید ایجاد سایش و خوردگی در شفت ها موجب اختلال در حرکت مدولهای حرکتی و یا بلبرینگ های خطی روی آن ها می شوند، بنابراین عملیات سخت کاری در این شفت ها باعث ایجاد سطح مقاوم به سایش شده است و احتمال ایجاد سایش و خوردگی در سطح آن را به کمترین میزان خود می رساند.

این محصول به دلیل سطح آبکاری شده خود، در محیط های مختلف مقاومت مناسبی از خود نشان می دهند و توانایی کارکرد در محیطهای مختلفی تا دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد را دارند و در صورتی که دمای دستگاه بیش از این مقدار باشد باید از شفتهای دما بالا استفاده گردد.

نگهداری این شفت ها در سیستم های حرکتی بسیار مهم و در عین حال بسیار ساده است، به طوری که با استفاده از روغن CNC به صورت دوره ای (معمولا ۱۰ روز یک بارو با توجه به نوع محیط استفاده) می توان با ایجاد فیلم نازک روغن، سطح آن را روان نگه داشت. توجه داشته باشید که هر چقدر سطح شفتها روغن بیشتری داشته باشد (در صورتی که روغن مانع از عملکرد سایر قسمتهای ماشین نگردد) طول عمر شفت به همان اندازه بیشتر خواهد شد و شفتها دیرتر دچار فرسایش و یا خرابی خواهند شد.

شفتها در قطرهای مختلفی از قبیل ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶ و یا بالاتر عرضه می شوند و معمولا بصورت شاخه های ۴ متری موجود هستند و در صورتی که نیازمند طول کمتر از این مقدار باشید می بایست آن را با استفاده از دستگاه، برش داده و بعد از پلیسه گیری قسمتهای بریده شده، از آن استفاده نمود.

شفت هارد کروم
شفت هارد کروم قطر ۱۶

شفت هارد کروم قطر ۱۶ ارائه شده در فروشگاه برنا پارت از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و محصول کشور چین می باشد. توجه داشته باشید که بعد از برش شفت توسط واحد فنی فروشگاه، امکان عودت محصول سفارش داده شده نمی باشد و هر سفارش شامل هزینه برش نیز می باشد. به همین توصیه می شود در هنگام خرید اندازه های مورد نیاز خود را به طور دقیق کنترل نموده و یا چک نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه به کار گیری شفت هارد کروم می توانید با کارشناسان فنی فروشگاه برنا پارت تماس حاصل نمائید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد